OTA YHTEYTTÄ

Uusia yhteistyöehdotuksia voi lähettää alla olevaan sähköpostiin:

enninkengissa[at]gmail.com


facebook-48 instagram-48 bloglovin-48 blogger-48


“10-vuotissyntymäpäiviään vuonna 2020 juhlinut Enni Mörk - Ennin kengissä -blogi keskittyy tyyliin, kosmetiikkaan, valokuvaukseen ja kauniisiin asioihin, kuten vaatteisiin ja kenkiin.”

Inspiraatiota muotiin ja sisustukseen, rehellistä lapsiarkea, taloudesta puhumista sekä unelmointia. Tätä on Ennin kengissä, jota päivittää vuonna -88 syntynyt insinööri sekä digiope, joka tykkää rikkoa ennakkoluuloja. 

Ennin henkilökohtaisena missiona on tehdä somesta parempi paikka puhumalla sosiaalisen median luomista paineista avoimesti. Elämästä nauttiminen, hetkessä eläminen sekä vaaleanpunaisten asioiden ihastelu ovat blogin kantavia teemoja. 




Kuka:

Enni Mörk on Järvenpäässä asuva muoti- ja lifestylevaikuttaja, joka aloitti bloginsa Ennin kengissä ylläpitämisen yli 10 vuotta sitten. Blogissa tämä villi luonnonlapsi jakaa tarinoita lapsipainotteisesta arjestaan, johon kuuluu elämästä nauttiminen asioita ihmetellen ja fiilistellen.

Tekniikkaa ja kauneutta sopivassa suhteessa 

Enni rakastaa valokuvaamista ja rauhallisia kävelylenkkejä. Vapaa-ajalla Enni hakee tasapainoa elämäänsä lähettämällä keskustelua herätteleviäsekä hyvinvointiin keskittyviä livestream-lähetyksiä verkkoon. Pitkäaikainen kiinnostus media-alaan johti siihen, että Enni opiskeli mediatekniikan insinööriksi (AMK) ja myös ammatilliseksi opettajaksi.

Ennin vertaansa vailla oleva höpsöys sekä kyky nauraa itselleen ovat osa hänen hurmaavaa viehätysvoimaansa. Enni innostuu hyvästä ruoasta, muodista, kauneudenhoidosta, Espanjasta ja ylipäätään kaikista kauniista, useimmiten vaaleanpunaisista asioista.

Historia

Ennin kengissä -blogi on kuulunut Indieplacen Indiedays-yhteisöön vuodesta 2012 lähtien ja blogilla on kuukaudessa noin 5 000 - 8 000 uniikkia kävijää. Katselukertoja sivustolla on koko ajalta lähemmäs miljoona kappaletta. Ennin Instagram-tilillä on yli 2200 seuraajaa ja yli 30 000 näyttökertaa viikossa.

Blogin kautta toteutettuja kaupallisia yhteistöitä on toteutettu hyvällä menestyksellä jo useiden vuosien ajan. Yhteistyökumppaneita ovat olleet mm. Woobs, Jollyroom, Sortter, Xiaomi, GoodieBox, Preset Kauppa, TurunKaluste, Sudio, Earth Hour, Santa Maria, Hellmann’s, Tokmanni, Lindex, Esprit, L'Oréal Paris, Power, Zadaa, I love Me / Messukeskus, Mikkelin Valokuvausliike kameraliike.fi, Vallila, Keops, Viking Line, Netflix, Instrumentarium, Offerilla, Tallink Silja, Glamlin, Citycenter ja Aitokivi.

Syksystä 2013 vuoden 2015 alkukevääseen Enni toimi myös Kauppakeskus Citycenterin bloggaajana. Työhön kuului sisällöntuotanto, kuten Kauppakeskus Citycenterin Facebook-sivujen päivittäminen, valokuvaaminen sekä hintahurrikaani-blogin päivittäminen.

---

Blogin mainokset valitaan tarkasti kohderyhmää ajatellen panostaen laadukkaaseen sisältöön sekä ajankohtaisuuteen. Blogin tavoitteena on, että mainoksista on lukijoille mahdollisimman paljon hyötyä. Osa blogin mainoksista on toteutettu Affiliate- eli kumppanuusohjelmalinkkejä käyttäen, jolloin mainoslinkki voi tuoda bloggaajalle korvauksen. Mainoslinkeistä ilmoitetaan postauksen alussa, tekstissä tähti-merkillä (*) linkin alussa, sisältöyhteistyö-tagilla sekä vielä erillisellä ilmoituksella julkaisun lopussa.

Mainoslinkkien tarkoituksena on tarjota lukijalle helppo pääsy postauksissa esiintyviin tuotteisiin. Ostamalla tuotteita blogissa näiden linkkien kautta tuet blogin toimintaa myös jatkossa. <3

Kiitos, kun pistäydyit blogissa!

Lue myös